سلام

بالاخره یه مپ خوب فارمینگ واسه ی تونهال 10 پیدا کردم که خرف نداره

و در لیگ های بالا ازمایش شده و بهترین عملکرد را داشته

به نظر من این بهترین مپ برای تونهال 10 هستش

چه برای اونایی که دفاعیای مکس دارن چه برای اونایی که تازه رفتن تونهال 10

برای دیدن عملکرد و ویژگی خیره کننده این نقشه به ادامه مطلب بروید

(پست به روز شد)

ویژگی های این مپ


ضد گولم و بالون و جاینت

hypercube-x-th10-farming-base-1

ضد ویزارد و آرچر

hypercube-x-th10-farming-base-2

ضد آرچر کویین برای غارت دارک اکسیر

hypercube-x-th10-anti-aq-core

ضد باربارین کینگ و پکا

hypercube-x-th10-anti-barbarian-king

ضد ترکیب حمله لاوالونیون

hypercube-x-th10-anti-lavaloon

قرمز: فاصله ی بین مسیر دو ایر سوییپر

آبی: مسیر باد زدن ایر سوییپر ها

بنفش: ویژار تاور های میتوانند در این قسمت لاواهوند و گروهی از بالون ها رو داغون کنن


کارنامه اعمال این مپ


نکته : همونطور که میبینین این مپ رو توی شهر خودم که تازه وارد تونهال 10 شدم امتحان کردم و خوب عمل کرده نسبت با سرباز هایی که بهش حمله شده من که از این نقشه راضیم بهتون توصیه میکنم اگه تازه وارد تونهال 10 شدید یا اگر دفاعی های مکس داریین و میخوایین از منابع خودتون به نحو احسن دفاع کنین ایم مپ رو بچینین